قهرمان های تخیلی یا واقعی
تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:بهنام محمدی,حسین فهمیده,بن تن,قهرمانان تخیلی واقعی,, | 17:3 | نویسنده : مجتبی زمانی

سلام بچه ها امروز عکس هایی از بن تن را با هم میبینیم. بن تن یک شخصیت تخیلی است که همیشه پیروز میشه اما وقتی شکست هم میخوره باز ناامید نمیشه و برای پیروزی تلاش میکنه. بابام میگه ما توی کشور خودمان هم قهرمان های زیادی داریم که با وجود اینکه کوچک و کم سن و سال هستند اما کار های بزرگی انجام می دهند. مثل حسین فهمیده و بهنام محمدی که هر دو نفرشان 12و 13 ساله بودند اما دشمن از انها می ترسید و در روزهای اول جنگ از خرمشهر دفاع کردند و شهید شدند.

وصیت شهید بهنام محمدی:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 من نمیدانم چه بگویم من و دوستانم در خرمشهر می جنگیم به ما خیانت می شود.

 

من می خواهم وصیت کنم هر لحظه در انتظار شهادت هستم .

 

پیام من به پدر و مادر ها این است که بچه های خود را لوس و ننر بار نیاورید.

 

از بچه ها می خواهم امام را تنها نگذارند و خدا را فراموش نکنند .

 

به خدا توکل کنند.

 

پدر و مادرها فرزندان خود را اهل مبارزه و جهاد در راه خدا بار بیاورید .

 

شهید حسین فهمیده

عکس های بن تن قهرمان تخیلی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مترجم سایت